دراگان اسکوچیچ: بُردن در دقایق پایانی بازی شیرین‌تر است

دراگان اسکوچیچ: بُردن در دقایق پایانی بازی شیرین‌تر است

دراگان اسکوچیچ: بُردن در دقایق پایانی بازی شیرین‌تر است

 

دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ

 دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان گفت: قبل از هرچیزی ایام سوگواری سالار شهیدان را تسلیت می‌گویم. از تیمم راضی هستم چون در طول نود دقیقه دنبال برد بودیم. جا دارد به هواداران تبریک بگویم؛ این برد مشترک بین مردم خوزستان و هواداران است. ما جوان هستیم و نیاز به تجربه داریم. مقابل تیمی بازی کردیم که باید بازی را می‌بردیم.

وی افزود: این برد شیرن‌تر بود چرا که در دقایق آخر به دست آمد و برای آن تلاش کردیم. با توجه به بازی دفاعی ملوان فضای کمی برای مهاجمان ما به وجود آمد. تلاش کردیم در کناره‌های زمین با استفاده از هافبک‌ها نتیجه بگیریم و البته امروز جا دارد از خط دفاع تیمم تشکر کنم،‌آنها فشار زیادی را متحمل شدند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد پنالتی‌های زیادی که این تیم به دست می‌آورد، گفت: پنالتی جزوی از بازی است. مهاجمان ما همیشه دنبال فرصت هستند. جای تبریک به سروش رفیعی باقی است، او مقابل ذوب آهن پنالتی را از دست داد و توانست این ضربه را که در دقایق پایانی به دست آورد گل کند و 3 امتیاز را به دست بیاورد.

وی در مورد امید خالدی، گفت: به عنوان بازیکن فیکس به وی نگاه می‌کنیم و به او فرصت می‌دهیم در ادامه بازی کند. زمانی که اینجا آمدم خالدی ایده‌آل بود، اما وقتی او مصدوم شد. با شرایط آرمانی خیلی فاصله گرفت. 2 هفته به پایان مسابقات مانده است. خوشحالم که با  فولاد خوزستان از مدعیان قهرمانی هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 18:31 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]